برف بازی با احمدی نژاد

 
 
در حوزه ارتباطات یک بحثی داریم به نام زمینه خبر! زمینه این اتهامات را خود آقای احمدی نژاد و جریان رسانه ای اش در هشت سال حاکمیتشان ایجاد کردند.
«پارس»- سید محمدرضا اصنافی- روزهای بچگی که هنوز حماقت دسته جمعی بشری در گرم کردن زمین به ثمر ننشسته بود و کم و بیش زمستانهای سرد و برفی داشتیم، برف بازی برای پسر ها تمرین یک جور جنگ بود. سنگر سازی، گوله سازی و نهایتا نشانه گیری. فرآیند گلوله سازی هم وقت گیر بود و هم تخصصی و از آن سو هر چقدر که گلوله پرتاب می کردی؛ چه به طرف می خورد و یا به سنگرش در واقع داشتی انبار گلوله های طرف مقابل را به گلوله دسترنج خودت مجهز تر می کردی.

ساده تر ها همان اول همه چیزشان را بی مکث به سمت طرف مقابل پرتاب می کردند. زرنگ تر ها هم می رفتند گوشه ای پناه می گرفتند و هر از گاهی با سری نشان دادن، طرف را به پرتاب هر چه در توان دارد تحریک می کردند.

حملات اتهام فساد اقتصادی به احمدی نژاد که به نظر می رسد تازه شروع شده و هر روز تند خواهد شد مشابه همین برف بازی است.

در حوزه ارتباطات یک بحثی داریم به نام زمینه خبر! زمینه این اتهامات را خود آقای احمدی نژاد و جریان رسانه ای اش در هشت سال حاکمیتشان ایجاد کردند.

در واقع برف این بازی را خود احمدی نژاد آورده اما رقبای ایشان هم بد نیست مواظب گلوله برفی های که به سمت احمدی نژاد پرتاب می کنند باشند و بداند این ها همه قدرتی است که در سنگر احمدی نژاد تجمیع می شود و وای از روزی که او برف بازی را شروع کند!

به خصوص که هم با برف باز حرفه ای طرف هستند و هم اینکه این برف ها به دوستان هم بد نمی چسبد!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




برچسب ها :